Daugumos šių terminų Jums, greičiausiai, neprireiks, tačiau žinoti juos tikrai nepakenks bendram keliautojo ir poilsiautojo išsilavinimui.
BackoftheHouse – viešbučios tarnybos, kurios įsikūrusios taip, kad nesipainiotų gyventojams ir netrukdytų.
BedOccupancy vidutinis apgyvendinimo įstaigos užimtumas.
BlanketReservation – Tam tikro kambarių skaičiaus paskyrimas turinčiai atvažiuoti keliautojų grupei.
FrontDesk – viešbučios administratoriais stalas, prie kurio registruojasi naujai atvykęs gyventojas.
Grandmaster – specialus raktas, kuriuo galima atrakinti visas viešbučio duris.
GuestHistory (Card) – informacija apie svečią – nakvynių skaičius, maitinimas, kreditas, naudojimasis mini baru.
Housekeeper’sreport – administracijoje saugomas kambarių sąrašas, kuriame fiksuojama, kuris kambarys jau sutvarkytas, kuriam reikia kosmetinio remontas ir pan.
InclusiveTerms – tarifas, kuriuo nusakoma nakvynės ir trijų kartų per parą maitinimo kaina.
LuggagePass – kortelė, su kuria turistas turi teisė iš viešbučio išnešti savo daiktus ir bagažą.
MasterKey – raktas, kuriuo galima atrakintu visus konkretaus aukšto kambarius.
No-ShowEmployees – Personalas, kuris dirba tik tada, kai svečių nėra kambariuose.
OutOfOrder – tai reiškia, kad kambaryje negalima apgyvendinti svečių. Paprastai dėl santechnikos ar buitinės technikos gedimų.
RackRate – numerio kaina be nuolaidų.
Referral – viešbučio užsakymo sistema, kai kambariuose galima palikti daiktus, kurie bus saugomi iki kito karto, kai tas pats žmogus sugrįš į apgyvendinimo įstaigą.
ResidentalHotel – ilgam gyvenimui skirti viešbučiai. Kai kuriuose galima įsigyti ir atskirus kamabarius ar net visą aukštą.
RoomBoard – pilna informacija apie numerį (kaina, siūlomos paslaugos ir kitos sąlygos).
Safe-DepositBoxes – individualūs seifai, kuriuose galima palikti vertingus daiktus. Dažnai už juos tenka mokėti papildomai.
Skipper – svečias, kuris pabėgo neapmokėjęs sąskaitos.
VeryImportantPassenger (labai svarbis asmuo(VIP)) – žmogus, kuriam reikia suteikti ypatingą aptarnavimą.